vänner är kärlek, killar är tårar.

rubriken är 110% sann! men iallafall sket i skolan idag, hade inga lektioner typ & mådda inte jätte bra, men imon ska jag släpa mej iväg, en fucking lektion bara! -.-! börja 20 över 10 & slutar 20 över 11, så jävla onödigt, & vad ska vi göra på den timmen? jo vi ska kolla på någon lam jävla film, ååååååh. men efter de dara vi nog hem  till någon & sen blir de skolträning i vollen & sen hem & soooova. vet ni vad jag & elin ska spendera våran första dag på lovet ? klockan 8 på morgonen?! jo vi ska vara på ica & packa varor! jippi! -.- & samma sak nu på tisdag klockan 2 till 5. så då vet ni vart ni har oss! HAHA. pimsamt som fan



dagens drog <3

& sen tog jag & elin en lång promenad med thippen & rocky (y)
orka flina åt hundarna för dom med har jackor? HAHAHA


Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0