vad tyckte jag om new moon?

halt jävla awsome! åh, robert är så snygg & jacobs kropp, grr! alla skrek när han tog av sej tröjan, sen när robert gjorde de blev de helt tyst, bara jag som skrek HAHA! men grr säger jag bara. man skrattade men grät, så vacker va den. men irriterande jävla småbarn satt bakom, & jag fick lite utbrott på dom några gånger, seriöst varför gå på filmen när man är en liten skit unge som inte fattar filmen & knappt kan engelska? man hörde ba ''jag fattar inte'' jag vände mej om ''då kanske ni ska gå ut eller hålla käften! ett ord till & jag hämtar vakterna, fattar ni de eller?!'' *knäpptyst* HAHAHA, sen fick jag & elin lite skratt utbrott! men tummen upp för den iallafall! <3


<3!

Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0