the day off mine

chacha! ursäkta min dåliga uppdatering igår, men va lite sjuk typ, va inte i skolan, låg mest & mådde illa, not very good. men min dag idag då, skolan hade 2 prov idag! på matten gick det riktigt bra, matte har alltid varit min starka sida! så fick nog vg på den & no'n, kanske lite minde bra, men g iaf tro jah. sen stack jag & elin hem till mej & åt som vanligt, spela wii & typ lata oss framför tv'n, sedan volleyboll träning, har lite träningsverk nu, emn de får man leva med ;-)


dagens låt! we all love miley cyrus


så här gled jag runt i lundåker idag HAHAHAHAHAH!
men iaf, har haft planer till helgen sen början av veckan
fredag; feeeestaaaa hos ..... haha & ni tror jag skriver här?
lördag; new moon bio med elinpelin :*
söndag;stäädning & plugg som fan!

Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0