new moon

chacha denise booi här vah! haha sånt bra humör är jag på, trotts en liten sak som hände inatt. då syftar jag inte på festen för den va as grymm! & nu har jag hittat bilderna, är bara med på 2 -.- HAHA men när jag  kommer hem tog jag & elin lite bilder innan festen som jag laddar upp från mobilen. ska bara hitta ett sätt jag kan få tag i bilderna, men de blir nog snart, kommer ut direkt då.
Jah & elin ska se neew moon idag klockan 7, har redan beställt biljetter & så! har nyss duchat & tagit på mej lite mysoutfitt, stor t-shirt & thights, ska snart sminka till mej & fixa håret! & jag ahr kommit på den bästa frukosten, vilket är pizza som jag är nyss! ''mamma mia'' mumma! ska inte äta något försen ikv nu, ska verkligen vräka i mej godis på bion haha fetma.se, längter som as till 7, har redan läst boken men de är ju aldrig exkt samma sak, + i boken får jag inte se min största idol & världens vackraste man ;) (robert pattinson) puss & kram!


ååååh, bara ryser av trailern! + ser ni inte hur jävla vacker killen är eller?

Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0