lucia!

chacha, hann inte blogga igår, hade lite annat & tänk på.. ett jävla stort fucking misstag säger jag bara! aja men iaf, nu ska jag snart till skolan, ska kolla på lucia nu på morgonen, sj vet jag ju redan vem lucian är (a) kontakter! HAHAHA ne.. men efter de blire fika, sen svenska tillval -.- & sist matte, då får jag veta mitt resultat på provet! hoppashoppas på vg! sen får vi sticka hem, 20 i 12, för blev ingen teknik idag, så ska vi ner till sporthallen & kolla på 9;orna som har såndär turnering i volleyboll när som ska klä ut sej! som vi 8;or har på tidag fast i innebandy, kommer inte säga vad vi ska klä ut oss till, ni får se bilder på tisdag hihi :*
sen ikv blire fääst, bilder kommer!

HAHAHAHAHAH, ska föreställa en luciakrona XD
cp bild meh


Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0