in the middle off the night!

kom nyss hem från lovisas fest, så jävla rolig, tack alla :*! sitter hos pappa nu, sminket helt utsmetat & håret helt stort. nice HAHA. kvällen var crazy, blder kommer så fort jag får reda på vems kamera de va som tog kort hela tiden haha. puss!
btw; jag tycker calle borde vunnit, okej erik är helt bra & så, men calle är speciell! haha, har gillat honom från första början, han påminner mig om jackblack HAHAAH wierd är jag ^^ & imon blire bio för mej & elin :D puss på de


higher - erik grönvall (vinnerlåten från idal) faktsikt bra, men calle gjorde den bättre!

Kommentarer
Postat av: sara

FESTEN VA AS NAJS :D

tack själv (:

2009-12-12 @ 14:02:12
URL: http://sararydh.blogg.se/

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0