hiss & diss!

diss!

1. utväxt! seriöst de är bara äckligt haha okej, alla får vi liten utväxt någon gång men sån överdrivet lång & fettig & äcklig, vad fins inte hårfärg till för? hur mkt kan de kosta 100 spänn ? seriöst tjejer & killar skärp er..

2. wannabe fjortizar? som inte ens kan sminka sej ? & tuperar håret så de ser ut som ett jävla fågelbo, de finns något som heter osis+ pulver? volym utan se ut som en ****

3. folk som inte ser ut som sej själva på kort? såna som man inte ens känner igen irl & på bilder ? jag menar ''ditt utséende ditt problem''? bättre att visa hur ni ser ut på kort ist för alla ska få en chock irl ? photoshop är för ta bort lite finnar inte förö man ska se ut som en barbie på bilder?

4. dessie. sorry, älskar verkligen henne & hennes blogg till max! läser den 24/7, men om man har en känd blogg som hon har borde man kunna uppdatera mer än ett inlägg varannan dag? i still ove u!

5. folk som alltid går i myskläder! sorry haha men de är bara äckligt om man  har mysboxor hela tiden till skolan, ser bara ovårdad ut som fan? okej jag kan ha de någon gån i veckan men de är verkligen inte ofta! hehe.. jag menar hur jobbigt är de att dra på sej  ett par jeans eller thights?

hiss!

1. folk som bryr sej om sitt utséende, om man har kort hår kanske att man skaffar löshår (jag önskar jag hade långt naturligt hår & de är snyggt på många) jag menar om man har kort äckligt tunt hår & om man har typ ful ögonfärg att man fixar linser (y)

2. att de snart är jul & jullov! åååg me love! behöver verkligen få vila ut mej & hur härligt är de inte med julafton, sitta & mysa me d familjen, äta julmat, öppna pressenter, (i vårat fall blir de ju dansk julmat som är anka vilket är sjukt mycket godare) hihi..

3. folk som har en speciell person som dom kan lite på till 110% & säga ALLTING till vilket jag i mitt fall har 2 stycken, jag litar på alla mina vänner men med dom 2 är de något speciellt! vi föddes bredvid varann på bb (sant svär på gud) evelina sellen & elin pettersson! älskar alla mina andra vänner med men ni föddes inte bredvid mej hihi :* & jag tycker synd om såna som bråkar med sin bästavän ofta för hon har sagt något man  sagt till bara henne som inte skulle komma ut, det behöver jag aldrig orora mej för iallafall!

4. snöbollsskig? finns inget bättre, kanske inte är så vacker efteråt men de får man leva med!

5. humorserier! mina favoriter GLEE DESPERATE, HOUSEWIVES, HOW I METT YOUR MOTHER, THE BIG BANG THEORY, SIMPSON, FAMILY GUYkom inte på så många, har säkert flera, men dom flesta har uppehåll nu :-( men vad vore vardagen utan dom? svar: ingenting!
 


HAHAHAHAHAHA klippet är från ''GLEE'' tröttnar aldrig på kolla på de..

Kommentarer

Kommentera mitt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0